Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tabasa

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Zahaczki fabularne / Odp: LINIA FABULARNA
« dnia: Październik 18, 2017, 21:21:04 »
bump

2
Zahaczki fabularne / Odp: LINIA FABULARNA
« dnia: Wrzesień 18, 2017, 11:32:09 »
bump

3
Zahaczki fabularne / Odp: LINIA FABULARNA
« dnia: Sierpień 06, 2017, 10:49:07 »
post, żeby nam forum nie skasowali ;)

4
Uczniowie / Odp: Homer Pirates [drużyna hokeja]
« dnia: Lipiec 12, 2017, 14:37:18 »

5
Dyskusja ogólna / Odp: Rozmowy na temat wizji sesji
« dnia: Lipiec 12, 2017, 09:19:16 »
Ok, czyli wojsko zostaje, żaden problem :) Skoro fabułę mamy już mniej więcej skleconą, przejdę do spraw technicznych:

Co do mapy Homer, wydaje mi się, że to za dużo roboty z nanoszeniem tych wszystkich miejscówek (ostatnio coś tam grzebałam), więc moja propozycja jest taka, żeby po prostu opisać poszczególne "dzielnice" miasteczka (Center, East, West itd, każda w oddzielnym dokumencie) wraz z najważniejszymi miejscami i zacząć to już przenosić na doca, żeby potem przedstawić materiały graczom. Co o tym sądzisz? W razie czego mogę się tym powoli zajmować.

Ilu graczy chcemy przyjąć? Nie chciałabym, żeby to było czternaście osób, bo jeśli zaczną dialogować itd. potem zrobi się z tego ściana tekstu, w którym może być ciężko nam coś znaleźć, gdybyśmy potrzebowały. 7-8 graczy? Mniej?

6
Dyskusja ogólna / Odp: Rozmowy na temat wizji sesji
« dnia: Lipiec 10, 2017, 15:20:04 »
Niestety, nie oglądałam True Detective, ale pomysł ze spiskiem biznesowo-okultystycznym mi się podoba. Tak samo, jak z wykorzystaniem indiańskich motywów i duchów/demonów. Sama na swoich graczy w niedawno zakończonym Hotelu na Wzgórzu napuściłam indiańskiego demona iluzji, który był uśpiony na ziemiach rdzennych mieszkańców przez wiele lat. Takie coś jest zawsze wdzięcznym tematem na sesję, dlatego tutaj nie mam nic do dodania :)

Ok, czyli tak:
1. Pięć największych rodzin w Homer wykorzystuje indiańskie demony, ale żeby korzystać z ich mocy, muszą mieć coś, co je kontroluje, np. w posiadaniu Loży (nazwa robocza) znajdują się jakieś indiańskie księgi i artefakty przywołujące. Co Ty na to?
2. Indianie z odzyskanych ziem wiedzą, że któraś z rodzin jest w posiadaniu tych rzeczy i chcąc je odzyskać, porywają córkę/syna jednej z rodzin. Problem jest taki, że córka/syn nic nie wie na temat żadnych ksiąg ani demonów. Mleko się jednak wylało - nie mogą zostawić go żywego, zatem ukrócają jego/jej żywot, porzucając ciało na terenie opuszczonego szpitala psychiatrycznego na obrzeżach Homer. Moim zdaniem fabuła powinna pokazywać, że nie ma tutaj wyraźnego podziału na dobro i zło - oba podmioty zrobią wszystko, żeby walczyć o własną sprawę, nawet, jeśli będzie to oznaczać wciągnięcie Homer w pole bitwy demonów.
3. W odwecie, ginie jakiś indiański nastolatek, atmosfera w mieście zaczyna się podgrzewać, choć policja nawet nie bierze pod uwagę okultystycznych motywów, tylko zwyczajne morderstwa.
4. Bohaterowie Graczy w jakiś sposób dowiadują się, że nie są zwykłymi nastolatkami, a potomkami Strażników (nazwa robocza), którzy mają przywrócić pokój na tych ziemiach. Dlatego, tak, jak napisałaś, demony się nimi interesują. Mogą to sobie uświadomić poprzez sny, na przykład w pewnym momencie spotkać się w sferze astralnej (było tak w jednym z odcinków Constantine'a, że można było przechodzić do innego wymiaru poprzez wykonanie rytuału - tutaj za spotkanie bohaterów we śnie mogłyby odpowiadać siły nadnaturalne).
5. Jakoś nie pasuje mi tutaj ta strefa wojskowa, wolałabym, żeby wszystko rozgrywało się lokalnie, choć oczywiście może zostać, jeśli masz z tym związane poważniejsze plany.
6. Uważam, że wszystkie postaci graczy muszą pochodzić z Homer z dziada-pradziada i żadna nie może być potomkiem pięciu najważniejszych rodzin.

Co myślisz o tym wszystkim? Bo jeśli jest kręgosłup, to resztę już sobie wymyślimy w trakcie, w zależności od tego, co będą robić gracze. Nie ma też co siedzieć nad fabułą długi czas, jeśli gracze nie będą nią zbytnio zainteresowani ;) bo i tak w razie czego będziemy w stanie we dwie wymyślić jakiegoś fabularnego twista.

7
Miejsca / Opuszczony szpital psychiatryczny
« dnia: Lipiec 09, 2017, 15:24:38 »

FOREST BRIDGE ASYLUM

Szpital otwarto w 1893 roku, a zapiski mówią, że w tamtych czasach była to jedna z pionierskich placówek korzystających z encefalografów. Przez długie lata leżący na obrzeżach miasteczka szpital cieszył się świetną renomą, która zaczęła blednąć w latach 40. XX wieku, gdy zmienił się zarząd.

W przeróżnych opowieściach i legendach, którymi obrósł szpital podaje się, że personel znęcał się nad chorymi psychicznie pacjentami fizycznie i mentalnie. Ludzi głodzono, bito, podduszano i podtapiano aż do utraty przytomności. W latach 60 wybuchł tu pożar, podczas którego spłonęło żywcem kilkudziesięciu pacjentów i kilkanaście osób z personelu medycznego.

Niektórzy twierdzą, że po zmroku w murach słychać przerażające, agonalne wycie, a po całym kompleksie włóczą się umęczone dusze ofiar. Miejsce odstrasza swoim wyglądem i opowieściami najstarszych mieszkańców Homer, którzy pamiętają feralne wydarzenia.

8
Uczniowie / Homer Pirates [drużyna hokeja]
« dnia: Lipiec 04, 2017, 11:55:08 »


TBD

9
Zahaczki fabularne / LINIA FABULARNA
« dnia: Lipiec 04, 2017, 11:17:40 »
>> EVENT #1



Impreza pożegnalna wakacji u June i July Phoenix. Masa alkoholu, gier w butelkę, grillowania, skakania w ubraniach do basenu itd. Zaproszeni są wszyscy, którzy chcą przyjść i dobrze się bawić.

>> EVENT #2

Połowa września
Morderstwo jednej z uczennic, dziewczyna ginie w dziwnych okolicznościach wyglądających na przeprowadzenie jakiegoś rytuału. Mało poszlak, zero śladów, na Homer spada blady strach.

>> EVENT #3

Listopad
Halloween w starym młynie/magazynie/leśniczówce? Gdziekolwiek. Następnego dnia zostaje znalezione kolejne ciało nastolatki.

10
Miejsca / Odp: PRZEWODNIK PO HOMER
« dnia: Lipiec 04, 2017, 10:41:36 »
OKOLICE

Homer położone jest wręcz idealnie dla fanatyków i wielbicieli przyrody. Od strony północnej miasto zamyka pasmo górskie, natomiast na południu znajduje się Park Stanowy, czyli wymarzone miejsce dla wszelkich wycieczek, wspinaczek, kampingu czy fotografii. Naprzeciw natomiast znajduje się zatoka Homer Spit, gdzie nieopodal mieści się Halibut Cove, miejscówka idealna na weekendowe wypady. W zależności od nastroju, można spędzić miło czas nad wodą, w górach, bądź lesie, z czego często korzystają mieszkańcy miasteczka.


Strony: [1] 2 3 ... 5
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
1sdh umbercja tokiogang milosnicywalki victoriamlodzicy